Freddie Wadling and The Flesh Quartet: I am the Walrus

I do like their version. I remember hearing this life many years ago, maybe at Roskilde?

One Response to “Freddie Wadling and The Flesh Quartet: I am the Walrus”

  1. ….tror jag….Bosse och jag var i alla fall i Göteborg och lyssnade på Fläskkvartetten och det var en j-a massa folk. Bosse höll på att få spatt. Jag visste inget om Freddie Wadling på den tiden, men Fläskkvartetten var absolut där och lät (i mitt tycket) för jävligt.
    Kan det ha varit där? Fläskkvartetten rände väl inte på Sprängkullen hur om helst?
    PUSS
    Modern
    (NU tycker jag inte “I’m a walros” låter så dum, men det har ju hänt en del sen dess).

Leave a Reply

